31. januára 2013

Sociopath, sweet serial killer.

Milujem tie svoje schizo nálady keď zakladám nové blogy a argumentujem tým, že som sa zmenila. Ha-ha-ha. Už mi je to jedno a keď si zoberiem, že na tomto blogu som vydržala najdlhšie. 

Tak ľahko to tu asi nezmením.
Muhaha. Jebať.


Slash's concert! Tuším sa s tým nezmierim ani, že mi tri príležitosti vidieť ho pretiekli pomedzi prsty rýchlejšie ako piesok.

Zajtra mám narodeniny. 15te narodeniny. 
A je mi to srdečne u riti. Sex life! ^.^ Just kiddin'.

Musím, musím, musím dnes dopísať tie dve poviedky, čo mám rozrobené.

3 komentáre:

  1. Hej, hipster som hrozný.
    Ten obrázok som presne ja keď ma minulé leto nepustil na Foo Fighters -.-
    Všetko najlepšie k narodeninám inak, keby som zajtra zabudla :D Ja si počkám do júna[trapas]

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulacia k 15tim narodkam :)
    Veru šup šup pisat poviedky sudruzka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všetko najlepšie k narodeninám! Odteraz môžeš robiť všetko, hmm...čo si s najväčšou pravdepodobnosťou robila aj doteraz, gratulujem! :D (Nie, to sa len utešujem že som krpec - 15ka je fajn až na fotky na občianku :DD)

    OdpovedaťOdstrániť