20. januára 2013

Faces look ugly when you're alone.


Chcela som si založiť nový blog. A potom som si vlastne uvedomila, že sa mi ani to nechce.
Som akurát v tom supeeeercoolcrazyyyyy období, keď sa mi nič nechce.
Ani sedieť za notebookom, alebo niekde inde.
Len proste prestať občas existovať, to by bolo priam ideálne.

Mala by som prestať kašlať na tento blog. Hahahaha. Ale za pokus to stálo.

Možno sa do leta dočkám vlastnej zrkadlovky. Neskutočne sa na to teším.
Len aby nebola moja radosť predčasná.
Potom budem môcť byť konečne veľkou fotografkou. ^.^

Ten trápny pocit, keď si vravíte 'ánobudemsasvedomitepripravovaťnamonitory - ánobudemsaneustáleučiťslovenčinuktorúvždydomrvím - ánobudemsiopakovaťvšetkymatematickédovednosti' a zrazu máte menej než dva mesiace do monitoru a nič neviete. Postavila som sa k tomu vskutku zodpovedne. Len čo je pravda.

Viete o tom, že Narnia je to najúžasnejšie fantasy na svete?
Hoci vážne pochybujem, že sa dá niekam zaradiť, ten príbeh je jedinečný.
Napísaný pútavo a zručne.
Asi som večné dieťa. A som si toho vedomá.
No aj tak hľadám v skrini s kabátmi leva. 



Tururururururtu. Faces look ugly when you're alone!
On nezomrel. Verím tomu, že nie.

Nemá tu niekto skype? Som osamelá a mám kopu virtuálnych objatí a cukríkov. Možno sa nájde aj šálka čaju.

3 komentáre:

  1. Tesim sa potom na foto ked bude zrkadlovka :)a nech mas monitor uz za sebou aby si mala pokoj :)
    Virtualne objatia a cukriky ???hmm zaujimave :DD
    A nezabudni nakrmit leva v skrini ja mam v skrini čumbuláka čo mi tam narobi bordel .

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky jsem si říkala, jak se budu učit a teď na poslední chvíli bojuju o trojky na vysvědčení. Jo, ta lenost je někdy hrozná svině. Přesně, jenom prostě neexistovat, absolutně nic se ti nechce.
    Narnie je fajn ale nikdy mě tolik nebrala. Tuším, v knižní podobě jsem přečetla jen první díl.
    Virtuální objetí jsou fajn.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pff...s tým monitorom som na tom podobne. Už sa teším, keď bude po ňom a ja sa ním nebudem zaťažovať.

    OdpovedaťOdstrániť