10. októbra 2012

Sabbath, bloody Sabbath.

Sedím s vyloženými nohami, hrám na gitare s dvomi strunami, zisťujem, že prestávam vedieť skloňovať podstatné mená a ide mi vybuchnúť hlava.
Cítim vegetu. V mojej izbe. Haha.
Nech žijú trsátka s príchuťou mydla.
A poprosím, venujte minútku ticha mojej strune D, ktorá sa mi nedopatrením mojej matky roztrhla. Ani jedna z nás nechápe ako. Zajtra si vymením celú sadu.
A prinášam moju top 6 songov od Black Sabbath-u.


Heaven & hell.


Headless cross.


Iron man.


War pigs.


Paranoid.


Sabbath Bloody Sabbath.

Bože, ako ja milujem staré kapely. :3

5 komentárov:

  1. Oproti tomu, co poslouchám teď já, je to vlastně de fuckto novinka. Díky hudebce teď mám období něčeho, co jsem dřív fakt neměla ráda, jazz. Teda klavírní skladby Scotta Joplina, Frank Sinatra a tak. Jsem zvědavá, co přijde dalšího, už nevím, co od sebe očekávat :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Musím se přiznat, že nejsem zrovna fanoušek Sabbathů, ale taťka je má rád, takže jejich hudbu znám. Co se struny D týče, tak přeji upřímnou soustrast.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Verunko :),
    připravila jsi velmi zajímavý článek. Black Sabbath je prostě krásná klasika. Nevím, kterou z písní od nich bych označila za tu nej a už vůbec bych si nedokázala vybrat. Jde o mistrovské kousky. V tomto článku se mi líbí nejvíc Heaven and Hell, "...The world is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams..."♥ Moc se mi líbí také poslední tebou zmíněná Sabbath Bloody Sabbath, to je překvapení, že? :D
    Ještě se přiznám, že se mi hodně líbí The Wizard, přímo magická kytara v této písni mi bere dech a pak Children of The Sea. Ani nevím, co mě tolik okouzlilo, ale učarovala mi. Stejně jako Changes, krásná balada. A protože bych mluvila o dalších nezmíněných skladbách, raději to utnu. :D x))
    Ale, chuděrka TVÁ kytara, tuším jí říkáš Faith? Struna D skonala? Dnes už se tvá kytara dočká zbrusu nových, to je hned na zvuku znát. ;)
    Měj se moc hezky, Verunko! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Trefa do čierneho :) ja mám rád aj Master of reality a Vol.4 a album Black Sabbath vlastne skoro všetko ,inak aj album Born Again kde spieval Ian Gillan je klenot ,vlastne mám Sabbath rád od A-Z

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Není to zrovna "šálek", co poslouchám pravidelně, ale když už to slyším, tak to doposlechnu až do konce. Dobře se to poslouchá.

    OdpovedaťOdstrániť