30. decembra 2012

Bye bye 2012. Let's make a new start.

Uff.
Keďže som taký lúzer, že sa mi neráčilo ozvať ani počas vianočných sviatkov, aby som vám popriala ich príjemné prežitie, tak dúfam, že aspoň také ozaj bolo. Čo k mojim Vianociam? Boli kostrbaté, plytké a o ničom, ostatne ako posledné tri roky. Nerobím si z toho však ťažkú hlavu. Teda, aspoň sa snažím.

Dôvodom toho, že sa akosi konečne ozývam je s veľkou pravdepodobnosťou to, že si sem chcem zhrnúť rok 2012, ktorý bude končiť. Keď si to tak vezmem, bol to v podstate dosť pekný rok. Oproti tým všetkým ostatným rokom priam nádherný. Bez irónie, som s ním dosť spokojná. Vyskytli sa svetlé, aj tmavé obdobia, ktorým sa nikto nevyhne. Zisťujem, že tých svetlejších bolo viac. Aspoň čo si spomínam.

Čím začať?
Možno tým, že počnúc 1.januárom a končiac 28. decembrom som sa konečne nadobro (aspoň dúfam) zbavila závislosti na jednom človeku. No a čo, že to trvalo takmer rok. Bol to zdĺhavý a krutý proces, pretrhnúť všetky vlákna s ním, ušliapať a spáliť všetky city, čo ma k nemu viazali. Či už boli čisto kamarátske, alebo prevyšovali istú hranicu. Dokázala som to. A som na seba hrdá.
Február mal byť môj mesiac (kvôli mojim narodeninám, haha), no bol ...v podstate ani neviem, ako to nazvať. V istom spôsobe zlomový, začínala som si viac veriť. Prispel k tomu L., ktorý ma neskôr dosť sklamal, rozorval na pár sekúnd a potom nechal, nech sa zbieram sama. Ale otvoril mi oči. Za to som mu celkom vďačná. Aj za tie zmeny, ktoré som na sebe urobila. Ťažko povedať, či to bolo ním a či vlastne mal na tom nejaký podiel, podstatné je, že to vtedy niekedy začalo. Našťastie.


Marec u mňa nehrá veľkú rolu. Stalo sa pár maličkostí, 99% z nich si nepamätám. Možno boli niektoré podstatné, možno nie. To už nikto nevie, ani ja nie.
Apríl. Čo k nemu? Asi odštartoval to krásne letné obdobie, hoci bola ešte len jar. A aj keď som stratila dve osoby, na ktorých mi záležalo a s jednou z nich som vlastne trávila spolu s mojou drahou naše historicky prvé udepčené Vianoce, získala som A. ♥ Človeka, za ktorého som tak neskutočne vďačná, že to ani neopíšem. Nedá sa to.
V máji sa začalo všetko naoko rúcať. Avšak s A. sme sa dali dokopy, čo všetko ostatné vyvážilo. A dosť slušne.
Z júna si takpovediac nepamätám absolútne nič. Ak by som si spomenula, dám vedieť.  :-D
Júl a august. :3 Moje milované leto, ktoré chýba každej bunke môjho tela, priam sa dožadujem ďalšieho takého. Verím tomu, že prídem. Behačky s najdrahšou, koncert Guns N' Roses (nasrať, že nie je pôvodná zostava, zbožňujem ich čoraz viac), RIPfest, samozrejme behačky s ním, Medziriadky .. čo viac dodať? Bolo mi krásne. Pamätám si, ako sme si s drahou dali na začiatku tohto roku predsavzatie, že leto bude nádherné, iné a úžasné. A som neskutočne rada, že môžem povedať, že také naozaj bolo.


Tralala. Nástup do školy nebol príliš šťastný, čo si budeme klamať. Nepáči sa mi posledný, hektický ročník na základnej a to, že sa čoraz potvrdzuje moja teória o tom, že tam proste nepatrím a ľudia ma nikdy nebudú brať takú, aká som (lebo počúvam to a to, asdfghjkl, lebo mám taký a taký názor). Až na pár výnimiek. Ale aj tak tam je lepšie ako doma ! :3
 V októbri sa nič zvláštne nestalo, pokiaľ viem. Možno len jesenné depresie.
V novemberi taktiež, až na to, že krásne novembrovo zapršalo. Love it.
December nekomentujem, nemám rada obdobie Vianoc, ale to je teraz úplne nepodstatné. :-D

Tak, takýto bol môj rok. Rok plný zmien, ktoré sa týkali ľudí okolo mňa, ale mňa samotnej (vystihuje to asi tento obrázok s húsenicou a motýľom). Pevne dúfam, že aj váš bol taký fajn, ako môj. Aspoň z časti.


Pesnička, ktorá mi ide vkuse už dva dni. Fascinujú ma niektoré časti textu.
Smiling right from ear to ear, almost laughed herself to tears.
Must have stabbed him 50 fuckin' times, I can't believe it.
Ripped his heart out right before his eyes, eyes over easy.
EAT IT, EAT IT, EAT IT! :3

Zároveň vám prajem, nech si posledný deň, čiže zajtrajšok, užijete ako najviac viete a privítate 2013 dostatočne bláznivo. 13 je moje šťastné číslo, takže snáď prinesie ďalšiu kopu skvelých zážitkov a ľudí. Ja ho asi strávim pred telkou, nadávajúc na celý svet, že len ja nemám program a musím sedieť doma. :-D

Krásny nový rok moji drahí čitatelia. :-)



4 komentáre:

  1. Tak ja pevne verim a zelam ti aby si V Novom Roku mala pokoj na srdiecku a na dusi aby sa ti splnili tvoje sny ,aby si nemusela casto prechadzat temnou zahradou .Vela super akcii a aby sa nuda roztopila a bola pohltena v case .
    Mne sa vianoce tiez nepodarili ale to je ok uz to neriesim ,a zajtra budeme hnit doma aj ked sme mohli byt na chate kaslat na vsetko a do noveho roku treba ist bez problemov a starosti .Vela zdaru Lady Guns N Roses .)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný nový rok.

    (Chtěla jsem se zeptat, jestli náhodou nejsi jedním, nebo nebyla, z adminů na stránce "Nejkrásnější kluci poslouchají tvrdou hudbu", no, nechce se mi to přepisovat slovensky)

    Ach bože, koncert Guns N' Roses? Já bych sice plakala, protože jsem chorobně upnutá na Appetite sestavu ale... ó bože, Axle. Chtěla bych někdy vidět hrát Izzyho nebo Velvet Revolver.

    Taky jsem ráda, že jsem na tvůj blog narazila, čím víc skvělejch lidí, tím líp!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. (Nějak nevím jak odpovídat aby jsi si toho všimla co nejdřív, tak teda na tvůj blog, můj účet na ksichtoknize - http://www.facebook.com/sbrozova)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na Perks si určite čas nájdi, nebudeš ľutovať :)
    A tebe taktiež, moja milovaná Guns n Roses fanúšička, prajem krásny nový rok 2013 ! Uži si ho najviac ako budeš vládať a snáď sa už v ňom aj stretneme :)

    OdpovedaťOdstrániť